Shin splints

Tydligen har konditionsträningen blivit för mycket för mig. Jag har fått benhinneinflammation men förhoppningsvis en mild version av det. När jag läste lite på internet om det låter det väldigt allvarligt. Dock när jag pratade med min tränare sade han att jag ska ta det lite lugnt och inte träna varje dag som jag gör nu. Även lägga is på benet kommer att hjälpa. Det verkar inte som det går över speciellt fort heller, kan säkert ta ett tag att läka vilket jag inte behövde just nu. Det kändes riktigt bra att träna och dessutom för att öka chansen att komma med i laget. Vi får väl se hur det är om några dagar... Har bestämt mig för att inte träna imorgon (fredag) och därefter väntar även en långhelg. Är ledig på måndag på grund av att det är Martin Luther Kingdag. Så kommer inte träna på fyra dagar så hoppas verkligen att det blir bättre av det. 
 
 
På väg till skolan imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0