Costco

Igår hölls en middag genom kyrkan på Christendom College här i town. Middagen var enbart för vuxna så därför erbjöds barnvaktning. Min värdmamma var ansvarig för det så igår morse åkte vi till Wincester till en enorm supermarket som heter Costco. Hade aldrig varit där förut och det var en upplevelse... Det var väldigt olikt till exempel Walmart som liknar supermarkets hemma. För att försöka förklara det kändes det lite som IKEAs tag-själv-lager. Varorna var inte riktigt uppackade och inte uppställda som i en vanlig supermarket. Dessutom måste man betala medlemsskap varje år för att överhuvudtaget få handla där så den var minst sagt speciell. 
 
 
 
Jag har inte träffat Susan och Richard Bill sedan jag lämnade de. Det var ju en väldigt jobbig situation och det kändes inte bra när jag stängde dörren gråtandes den 14 oktober. Dock träffade vi de i Costco igår och jag trodde det skulle bli lite "awkward" och har inte velat stöta på de. Men igår kändes det bara otroligt bra att träffa de igen. Det var inte alls konstigt att prata med de, kändes mer som en lättnad. Det verkade som de också var väldigt glada över att träffa mig. När jag kramade de hejdå sa Richard "Bye sugar" vilket är väldigt gulligt och Susan sa att de är väldigt glada för min skull att jag har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0