153 days

Idag (tisdag 21 januari) har jag varit borta exakt halva tiden. Jag lämnade den 21 augusti och kommer hem 23 juni. Jag kommer sammanlagt vara borta 306 dagar och idag har jag varit här 153 dagar. Känns sjukt att halva året redan har gått. Det känns som att jag har varit här länge och att det var längesedan jag lämnade Sverige men samtidigt vet jag att våren kommer gå otroligt fort. Snart kommer jag vara hemma i Sverige igen vilket jag verkligen ser fram emot. Saknar alla där hemma och mycket som har med Sverige att göra. Samtidigt kommer det bli tufft att lämna allt här som jag har byggt upp. 
 
 
 
"Unbelievably half of this year has already passed. Today it is exactly five months since I left Sweden for a year full of experiences. I have met such amazing people here who always will have a place in my heart. I am so happy to be here but at the same time I can't wait until I meet my family and all my friends again. I miss you all so much! Älskar er!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0