School

Idag mår jag mycket bättre och smärtan i munnen har äntligen lagt sig. Hade så ont i munnen att jag knappt kunde äta i en vecka. Idag gick jag även till fotbollens konditionsträning för första gången på typ tre veckor. Jag fick först benhinneinflammation och sedan var jag sjuk så det var verkligen längesedan jag sist gick. Kände ingenting i benet så det var skönt. Efter träningen gick jag och Kim i skolan så tog lite foto. Ser verkligen ut precis så som vi tror i Sverige. 
 
Under vår femte period var alla utbytesstudenterna tillsammans förutom Maggie. Hon är väldigt involverad i teatern på skolan och pratar inte så mycket med oss andra. Däremot träffar jag alla de andra tre utbytesstudenterna varje dag. I brist på annat att göra hade de armbrytning. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0