Thanksgiving is coming up!

Nästa vecka går vi bara i skolan måndag och tisdag. Ska bli så skönt att ha några dagar ledigt. Onsdag är en ledig dag, torsdag är Thanksgiving och fredag typ en ledig dag. På fredag är det dags för den kända Black Fridayshoppingen. Det är sjukt. Black Fridayshopping innebär att alla butiker har öppet under natten och säljer riktigt bra saker superbilligt. Man kan i princip få en iPad för 100 kr om jag har förstått det rätt. Sinnessjukt! Har hört historier om att folk gömmer saker och de blir till och med så galna att de slåss om sakerna. Förhoppningsvis får jag uppleva Black Fridayshoppingen!
Ska även bli kul att vara med om min första Thanksgiving. Familjen åkte och shoppade hur mycket mat som helst igår. De kom hem med en hel bil full med mat. Min värdmamma kommer laga supermycket mat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0