School

Mitt spanskaklassrum. De flesta klassrummen ser ut så här
 
 
Jag har fått ett par frågor om den nya familjen. Tänkte bara kort förklara, kanske är det fler som undrar. Anna är tjejen som jag träffade genom cross countryn och vi blev väldigt bra vänner där. Det är anledningen till att jag hamnade här. Tanken var att jag bara skulle stanna här en vecka eller så tills jag hade hittat en ny permanent värdfamilj. De blev min pemanenta värdfamilj så nu bor jag här. Anna är alltså min värdsyster och vi har otroligt härlig relation. Familjen består av mamma, pappa och fem barn, varav det äldsta går på college i en stad som heter Norfolk. Den ligger ca 15 minuter från Virginia Beach. Hon kommer hem för Thanksgiving som är på torsdag nästa vecka. Mina värdföräldrar ska köra ner henne igen efter ledigheten så jag och några av syskonen ska kanske följa med då och bo över en natt där. Hade varit väldigt kul att se stranden här. De flesta pratar om att de har varit på stranden, det är som en semester för de att åka till havet under somrarna, det är ca tre timmar härifrån. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0