Catching fire

Idag var vi lediga från skolan för att det är Thanksgiving imorgon. Så idag åkte Elizabeth, Anna, Magdalena och jag till Winchester för att se Catching Fire, den andra Hunger Gamesfilmen. Jag har sett några filmer på bio i town men aldrig i Winchester vilket är en superstor och modern bio. Den var riktigt häftig. Filmen var väldigt bra, jag tycker denna var bättre än den första. 
Innan filmen gick vi en stund i shoppingcentret. All juldekoration är uppe vilket känns så konstigt. Kan inte förstå att det snart är jul och redan första advent på söndag. 
 
 
 
 
Notera storleken på muggarna. Elizabeth har en medium istället för large, därav hennes min. 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej, Hanna!
Jisses så mycket du har hunnit skriva sedan sist jag uppdaterade mig. Det är roligt att läsa för du verkar trivas väldigt bra.
Men har du helt lagt ner träningen? Det är ju synd när du var så bra igång. Men ibland räcker inte tiden och då är man tving att pausa även om man inte vill. Jag kör ganska ofta Funktionell cirkel på Filborna. Jennie och jag gick på ett utepass i torsdag. Superskönt med luften på uteträningar.
Just nu sitter Simba och jag på golvet framför TVn. Jag försöker vara ute med honom i koppel en halv timma varje dag. Det har gjort honom lite obstinat för vår egen trädgård räcker inte till längre (inte mkt att säga om den saken ;)). I tisdags, när jag var och spelade tennis, glömde jag att plocka bort mina kängor från dörrmattan. Simba blev rastlös när ingen underhöll honom så när jag kom hem igen från tennisen hade han kapat båda skobanden. Dessutom har han de senaste dagarna roat sig med att tömma sin hökorg ut på hallgolvet och sprida ut höet på en hyfsat stor yta. Just nu vill han ha banan så därför har han hoppat upp till Smilla i soffan och retas med henne. Ingen ordning alls på den kaninen.
Julia sa att hon hade fotat vår nya ljusslinga utanför ytterdörren. För din skull ska vi ha den uppe till juni 2014.
Du får ha en härlig vecka så hörs vi igen.
Kram Gunilla

Svar: Hej Gunilla!Ja, jag försöker uppdatera så ofta som möjligt, dock hinner jag inte så ofta som jag önskar. Jag trivs superbra här!
Träningen är det sådär med. Förra veckan stannade jag och Anna kvar i town tre dagar utav fem efter skolan och sprang. En av dagarna sprang jag 50 minuter vilket kändes superbra. Trots att jag inte hade sprungit så mycket på den senaste tiden då, kunde jag springa det utan problem. Känns på något sätt som att delar av det jag tränade upp på cross countryn sitter kvar!
Haha, den kaninen asså! Han har behov av uppmärksamhet och lite mer än bara vår trädgård. Du får se till att vara hemma mer och inte lämna honom för tennis och andra onödiga aktiviteter.
Tack så mycket. Det är dock mer än okej för mig att den inte är uppe när jag kommer hem... :P haha!
Ha det så bra så hörs vi snart igen!
Kramar
hannaanilsson.blogg.se

2013-12-01 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0