Short week

Förra veckan var väldigt lugn. Det slutade med att vi gick i skolan 2 dagar. Dessutom hade vi 2 timmars sovmorgon i torsdags för att isen skulle hinna smälta lite innan skolbussarna skulle ut och köra. Nu har vi bara en vecka kvar i skolan innan lov. Såå skönt!
I onsdags åkte vi bland annat till Walmart, en superstor supermarket som naturligtvis har öppet dygnet runt ifall man skulle behöva något mitt i natten. Det är så typiskt USA. En annan sak som jag också måste kommentera är deras drive-thru. I princip alla snabbmatsrestauranger har drive-thru. Inte nog med det, apotek och banker har också drive-thru. Så lata... :P
 
 
Magdalena och jag
 
Jag köpte en tomteluva på Walmart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0