Happy 4 months in Virginia!

För exakt fyra månader sedan kom jag till Virginia. Känns som tiden har gått väldigt fort. Kan inte riktigt förstå att julen redan är här. Idag är det inte bara fyra månader sedan jag kom hit, det är också exakt sex månader tills jag sätter min fot i Sverige igen. Känns overkligt!
I skrivande stund är det julafton i Sverige. När klockan slog över till den 24:e hemma fick jag ett meddelande av min älskade syster som önskade mig God Jul. Blev så glad!! Att vara här ger mig otroligt många nya erfarenheter. Jag har insett hur mycket familj, släkt och vänner betyder för mig och är så glad för alla som jag har omkring mig. Jag har fått julklappar skickade hela vägen över Atlanten och en massa fina julhälsningar över mejl som gör mig superglad. Jag saknar er där hemma extremt mycket! Det är lite extra tufft att vara här när jag vet att släkten kommer vara tillsammans imorgon och fira julafton. Önskade så att jag kunde komma hem för en kort stund för att träffa er alla! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar dig & vi saknar dig lika mycket! <3

Svar: Älskar dig!! <3
hannaanilsson.blogg.se

2013-12-24 @ 11:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0