Christmas Day

På morgonen var Damian, den yngsta sonen uppe väldigt tidigt och var väldigt exalterad över julklapparna. Kl. 10.30 sprang Anna och Magdalena in på rummet och väckte mig. Det var dags för att dela ut julklappar. Julklapparna som var från tomten, som de också kallar St Nicholas slår de inte in. Det är oftast lite större saker, Elizabeth fick en kaffemaskin och skrivare. De fyra yngsta syskonen fick en laptop tillsammans. Att öppna julklapparna på morgonen var faktiskt väldigt mysigt. 
 
Jag är väldigt nöjd med julen här. Jag fick väldigt fina julklappar, mycket mer än vad jag förväntade mig! Förutom att öppna julklappar bakade vi kakor, spelade Trivial Pursuit, lagade en stor middag och jag bakade lussekatter. Jättemysigt!! 
Jag vill tacka alla där hemma så hemskt mycket för julklapparna!
Av min amerikanska familj fick jag en högtalare som jag kan använda till min mobil och dator, två kuddar som jag hade önskat mig, ögonskugga, fleecejacka, body lotion, mysiga julstrumpor och ännu mer godis förutom allt som mamma och fam. Olsson skickade till mig. 
 
 
 
 
 
Anna som gillar att laga mat hjälpte till 
 
Magdalena dekorerar kakor
 
 
Lussekatterna är inte lika gula som de blir hemma. Dock blev de bättre än vad jag förväntade. Magdalena äääälskar de så jag ska översätta receptet till henne och hon har lovat att skicka bilder nästa jul på de hon bakar då!
 
 
För er som har sett filmen "The Holiday" förstår vad detta är. Magdalena klädde ut sig till "Mr Napkin Head". Det var såååå roligt. Skrattade så att min mage gjorde ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0