Black Friday shopping

I fredags åkte hela familjen förutom min värdpappa till Fair Oaks Mall. Det ligger ca 1 timme härifrån. Jag har varit där en gång tidigare, det var dock längesedan. Det är mycket större än det i Winchester och har dessutom lite andra butiker. Jag förväntade mig mycket mer folk och kaos än vad det faktiskt var. Black Fridayshoppingen började redan på natten till fredagen så förmodligen är det under natten folk är som galnast. De som shoppade på natten är de som verkligen ville hitta bra erbjudanden och är mest angelägna att få tag på det de letade efter. 
Trots att vi var i mallet ungefär 5 timmar åkte vi till det i Winchester i lördags. Så efter denna helgen känner jag äntligen att jag har en tillräckligt stor garderob här. Dock vill jag inte tänka på den dagen jag ska packa ner allt i resväskan. Jag kommer ha samlat på mig en hel del...
 
 
 Juldekoration i mallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0