Värdfamilj!

Har äntligen fått min placering nu! Jag kommer att bo i Virginia, i en liten stad som heter Linden. Den ligger en timme med bil utanför Washington DC. Jag ska bo hos ett äldre par tillsammans med en tysk värdsyster som är född 97. Familjen har även två små hundar. Jag har redan nu kontakt med familjen och de verkar hur trevliga som helst!
 
Min skola heter Warren County High School och har ca 1000 elever. Eftersom det är en så pass stor skola är utbudet av aktiviteter och kurser stort vilket känns kul. Jag kommer förmodligen verkligen få uppleva high school spirit! :D Skolan börjar den 28:e augusti och eftersom jag ska på ett 3 dagars camp i New York innan det kommer jag åka ca den 20:e augusti. Det börjar verkligen närma sig med stormsteg nu!
 
 

Kommentarer
Postat av: eve

asnice, kommer bli superkul! <3

Svar: Jaa, det tror jag absolut! <3
hannaanilsson.blogg.se

2013-08-11 @ 23:11:37
Postat av: Camilla

Vad roligt att höra att det känns bra med din placering - både familjen och skolan! Ska bli kul att följa din resa här! :)

Svar: Tack så mycket Camilla! :)
hannaanilsson.blogg.se

2013-08-12 @ 09:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0