Memories take us back. Dreams take us forward.

     
Har klarat av första skolveckan. En lång helg väntar! Jag är ledig på måndag eftersom det är Labor Day vilket innebär att jag kommer gå fyra dagar i skolan nästa vecka. Känns riktigt skönt! Jag kommer inte ihåg sist jag var så trött på kvällarna som jag är nu. Det är så mycket nya intryck varje dag och allting sägs i ett annat språk. 
 
Ikväll var vi på en rehearsal dinner. Susan och Richards son Michael gifter sig imorgon så först åkte vi till country cluben där bröllopet kommer vara imorgon och sedan åkte vi hem till Michael och hans blivande fru Karens hus och hade BBQ. Deras familj verkar väldigt trevlig. Ska bli spännande imorgon att få uppleva ett amerikanskt bröllop och även få träffa resten av deras stora släkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0