Goodbyes are one of the hardest things

Veckan har bestått mestadels av avsked. Det är otroligt tufft men det blir lättare av tanken att det inte är förevigt utan bara 10 månader trots allt... Det känns tungt när jag inte har påbörjat de 300 dagarna som jag ska vara i USA men det kommer gå fort och snart är jag hemma i Sverge igen. Samtidigt som det är tufft dessa sista dagarna här hemma så ser jag verkligen fram emot att åka. Jag har väldigt mycket kontakt med min värdfamilj och de verkar hur härliga som helst. 
 
 
Kommer sakna alla här hemma och tänka mycket på er! 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kommer ha det riktigt bra och hur roligt som helst där borta! Dagarna kommer flyga förbi så du kommer va hemma fortare än du tror:) men du kommer va väldig saknad här hemma under tiden! <3

Svar: Ja, det kommer det bli! Ni kommer vara saknade där borta! <3
hannaanilsson.blogg.se

2013-08-18 @ 11:57:13
URL: http://aijliin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0