Framme!

I fredags var dagen då jag åkte vidare till min värdfamilj. Vi fick skjuts till flygplatsen men efter det kändes det verkligen som att mitt år börjar på riktigt. Jag var helt själv, i ett nytt land och det var faktiskt en riktigt häftig känsla. Resan gick väldigt bra, jag flög från JFK, New York till Washington Dulles, Washington DC. Där väntade min värdfamilj på mig. När jag gick igenom dörrarna till bagageutlämningen kom en man mot mig och det var Richard, min värdpappa. De välkomnade mig med öppna armar och jag fick en fin bukett blommor. Sen väntade vi på att min värdsyster Margaretha från Tyskland skulle landa på samma flygplats. Vi pratade och pratade och timmarna flög förbi. 
 
Nu har jag varit tillsammans med min värdfamilj nästan två dagar och just nu känns det som att det kunde verkligen inte ha blivit bättre. De är så trevliga, omtänksamma, välkomnande, hjälpsamma, kärleksfulla och massor av andra fina egenskaper. Margaretha är också hur gullig som helst och vi funkar väldigt bra tillsammans. 
Huset är också superfint, tre våningar och vi har en stor trädgård. Jag har inte frågat dem ännu om det är okej att jag lägger upp bilder på dem eller huset men jag ska försöka göra det imorgon. Dessa två dagarna har varit otroligt hektiska och vi har hela tiden saker att göra. Idag har jag äntligen packat upp min väska och vi har även varit i at&t för att teckna mobilabonnemang till oss. 
 
Hör av mig igen så fort jag får lite tid över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0